11 Τρόποι για να είναι πιο αποτελεσματικό το Οπτικό Υλικό σας

MainImage

Οι εικόνες είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι του Διαδικτύου, ολοένα πιο σημαντικό. Αυτό συμβαίνει κυρίως διότι οι εικόνες είναι ένας βασικός παράγοντας της ανθρώπινης συνείδησης. Ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται τις οπτικές πληροφορίες πολύ γρηγορότερα από ότι ένα κείμενο.

Τα social media και η συμμετοχή του κοινού βασίζεται στις εικόνες όλο και περισσότερο, παρά στο κείμενο. Για παράδειγμα, δείτε το Pinterest. Δείτε το Instagram,το Snapchat, ή το SlideShare. Δείτε το YouTube, την δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης τώρα.

Υπάρχουν πλήθος ερευνών που αποδεικνύουν πως οι άνθρωποι μοιράζονται περισσότερο περιεχόμενο που βασίζεται στην εικόνα, παρά περιεχόμενο που βασίζεται στο κείμενο. Αυτήν την χρονιά, το  eMarketer μας έδειξε ότι στο Facebook οι φωτογραφίες έχουν συντρίψει κάθε άλλη μορφή κοινωνικής ενημέρωσης.

pr-posts

Με βάση το eMarketer, 87 % από τα πιο διαμοιρασμένα άρθρα του Facebook είναι φωτογραφίες.

Επιπλέον, το Twitter δημοσίευσε στοιχεία που δείχνουν πως το 35% των retweets περιλαμβάνουν φωτογραφίες.

pr-photo-retweets

Με άλλα λόγια, διαπιστώνεται εκτενώς πως το πιο «viral» περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτό που περιέχει εικόνα. Αλλά, το ερώτημα είναι πώς θα το εντάξουμε στο καθημερινό μας marketing. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν 11 τρόπους που θα ενισχύσουν τη δύναμη του visual web στο περιεχόμενό σας του marketing.Όλοι τους είναι εύκολοι— και δωρεάν, ή σχεδόν δωρεάν. Και δε χρειάζεται να προσλάβετε κάποιον εικαστικό.

1. Τραβήξτε τις δικές σας φωτογραφίες

Η συλλογή φωτογραφιών είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο ελκυστικές όσο μία προσωπική εικόνα. Ευτυχώς δε χρειάζεται να είστε επαγγελματίας φωτογράφος για να δημιουργήσετε αποτελεσματικές εικόνες. Δείτε αυτές τις δύο εικόνες με εύκολο, «σπιτικό» περιεχόμενο.

5405fc07a81664.50766452

Image of Moz’s whiteboard, from the Moz blog.

bopcollective

 2. Εγκαταστήστε τις Twitter Cards

Τα tweets σας δείχνουν βαρετά; Εμπλουτίστε τα με εικόνα και κερδίστε μέχρι και 200% περισσότερα retweets μεTwitter cards. Το Twitter προσφέρει εννέα διαφορετικά είδηTwitter cards.

PhotoCard-1024x1006

Ή Gallery Cards, όπως αυτή.

twitter-card-gallery-example

Το Twitter έχει έναν εκτενή οδηγό, το “Getting Started Guide” για τις Twitter cards. Αν χρησιμοποιείτε το WordPress, μπορείτε να εγκαταστήσετε το plugin JM Twitter Cards και να ανανεώνετε τις Twitter cards ακόμα πιο γρήγορα.

3. Βρείτε Καλύτερες Εικόνες

Ακόμα και αν δεν μπορείτε να βγάλετε τις δικές σας φωτογραφίες, δε χρειάζεται να χρησιμοποιείτε τις ίδιες εικόνες από κάποια συλλογή που όλοι έχουν χρησιμοποιήσει ξανά και ξανά. Δοκιμάστε αυτά τα  sites όπου μπορείτε να βρείτε εξαιρετικές, υψηλής ποιότητας εικόνες, copyright free.

Αν είστε ήδη συνδρομητής σε κάποιο από αυτά τα sites, αποφύγετε τις πιο κοινές φωτογραφίες απλώς αλλάζοντας τις ρυθμίσεις στις αναζητήσεις σας. Το κουμπί “Undiscovered” του Shutterstock είναι ένα καλό παράδειγμα. Και τα υπόλοιπα sites με μεγάλο απόθεμα φωτογραφιών έχουν κάποια παρόμοια λειτουργία.

Shutterstock-1024x433

4. Δημιουργήστε καλύτερα Screenshots

Οι ειδικοί της συμπεριφοράς συμβουλεύουν πως όσο ευκολότερο είναι για κάποιον να κάνει κάτι, τόσο πιο πιθανόν είναι να το κάνει τελικά. Εφαρμόστε αυτό στα screenshots σας. Αντί να χρησιμοποιείτε την προεπιλεγμένη εικόνα στην οθόνη σας, δοκιμάστε κάποιο από αυτά τα εργαλεία.

5. Δημιουργήστε περισσότερα SlideShares

Αυτά είναι πολύ εύκολα για τα “listicles” ή για οποιοδήποτε blog post ή ebook που είναι βασικά μία λίστα, όπως το “25 τρόποι να προωθήσετε ένα Blog Post”, για παράδειγμα. Δεν είναι απαραίτητο ούτε το PowerPoint για να δημιουργήσετε τα δικά σας SlideShares πλέον. Χρησιμοποιήστε το online εργαλείο Haiku Deck για να στήσετε τις παρουσιάσεις σας. Το Haiku Deck αγοράστηκε πρόσφατα από το SlideShare (το οποίο ανήκει στο LinkedIn). Η αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο εργαλείων είναι εξαιρετική.

Haiku-Deck

6. Δημιουργήστε ένα Pin για κάθε Blog Post, Ebook, ή Περιεχόμενο Marketing Project

Τα εξώφυλλα των ebooks είναι ιδανικά για να τα καρφιτσώσετε στο Pinterest. Ή, αν το blog σας είναι σωστά στημένο, η κυρίως εικόνα του κάθε post μπορεί εύκολα να καρφιτσωθεί. Το Pinterest είναι επίσης εξαιρετικό για την επιμέλεια περιεχομένου, ή για αναζήτηση. Απλώς δημιουργήστε έναν πίνακα σχετικά με το θέμα που θέλετε να καλύψετε και ξεκινήστε να καρφιτσώνετε.

Επίσης, δείτε το Scoop.it. Όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του περιεχομένου marketing  αναφέρουν το Scoop.it ως μία θαυμάσια και ελάχιστα χρησιμοποιούμενη πηγή μεταφοράς αρχείων ελεύθερα στο διαδίκτυο.

7. Προσθέστε όλα τα Infographics και τα PDFs στο SlideShare

Το SlideShare μπορεί να χειριστεί πολύ περισσότερα από παρουσιάσεις PowerPoint ή αρχεία Haiku Deck. Υποστηρίζει επίσης τα PDFs . Θέλετε να θέσετε μία “πύλη” στο περιεχόμενό σας—π.χ., να απαιτείται μία εγγραφή με email προτού να μπορεί κανείς να δει τα ebooks σας και άλλα αρχεία PDF; Απλώς εγκαταστήστε το LeadShare, την νέα δωρεάν φόρμα email opt-in  του SlideShare. Θα χρειαστείτε λιγότερα από 5 λεπτά για να ρυθμίσετε κάθε φόρμα opt-in.

8. Κάνετε ‘Reblog’ στο Tumblr

Το Tumblr είναι μία πλατφόρμα blog, πάνω-κάτω. Αλλά είναι περισσότερο φιλικό στην εικόνα. Είναι επίσης μία καλή πηγή δωρεάν υλικού. Το Tumblr έχει δημιουργήσει αρκετή κίνηση για τις εταιρίες B2B και B2C, ώστε οι διευθυντές του marketing αναφέρουν πως αξίζει την παραπάνω προσπάθεια. Εξάλλου, δε θα χρησιμοποιείτε νέο περιεχόμενο.  Απλώς θα κοινοποιείτε εκ νέου το υπάρχον περιεχόμενο.

9. Χρησιμοποιήστε περισσότερες κινούμενες εικόνες GIF

Αυτές είναι τόσο εύκολο να τις φτιάξετε και λειτουργούν στις ιστοσελίδες, σε κάποια sites κοινωνικής δικτύωσης (όπως το Google+), και σε emails. Οι κινούμενες εικόνες GIF είναι ένας καλός τρόπος για να παρουσιάσετε ένα tutorial έως και σε έξι βήματα, ή μια σειρά φωτογραφιών ενός προϊόντος. Οι κινούμενες εικόνες GIF ίσως είναι λίγο μεγαλύτερες σε μέγεθος από τις στατικές εικόνες. Αν όμως χρησιμοποιήσετε την συμπίεση εικόνων, δεν είναι και τόσο άσχημες.

Το Gifmaker.me είναι η καλύτερη πλατφόρμα δημιουργίας εικόνων  GIF που έχω βρει ως τώρα.

gifmakerme-1024x917

10. Προσθέστε Alt Text σε Όλες τις Εικόνες στο Site σας

Το Alt text, ή αλλιώς το “alt tag” της εικόνας, είναι μια σύντομη περιγραφή σχετικά με το περιεχόμενο της φωτογραφίας. Τα Alt tags βοηθούν στη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης. Είναι το ένα από τα δύο μέρη τα οποία μπορεί να διαβάσει μια μηχανή αναζήτησης εικόνων. Το άλλο μέρος είναι το όνομα αρχείου της εικόνας.

Αφιερώστε τον χρόνο για να γράψετε μια σύντομη περιγραφή της εικόνας στο alt tag. Αρκούν περίπου 80 χαρακτήρες. Σε συνδυασμό με το SEO, τα alt tags βοηθούν τα sites των social media και άλλες τοποθεσίες του Διαδικτύου. Καθώς οι εικόνες χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο, το alt tag γίνεται όλο και πιο σημαντικό.Ακόμα και τώρα, το  Pinterest και το Facebook συχνά χρησιμοποιούν τα alt tags των εικόνων ως προεπιλεγμένη περιγραφή.

11. Test Drive στα Animated Explainer Videos

Τα Explainer videos είναι εντυπωσιακά αποτελεσματικά. Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως θα σας κοστίσουν για να τα φτιάξετε 15.000€ ή και περισσότερα. Μπορείτε όμως να περικόψετε αυτόν τον λογαριασμό: Απλά δοκιμάστε κάποιο από τα νέα εργαλεία explainer video.

Δε θέλετε να αφιερώσετε ημέρες μαθαίνοντας το video animation software και δημιουργώντας το δικό σας animation; Υπάρχουν ήδη κάποιοι άνθρωποι στο Fiverr που προσφέρουν “PowToon-like” explainer videos.

Αυτές είναι μερικές μόνο τεχνικές για να αναδείξετε καλύτερα το οπτικό σας περιεχόμενο. Υπάρχουν κάποιες άλλες τεχνικές που έχετε χρησιμοποιήσει; Πώς λειτουργούν; Πείτε μας στα σχόλια.

admin

No comments yet.

Leave a reply

Reset all fields